Jazyk Jednoty - 7. díl: Galaktické Podpůrné zóny

Jak již bylo zmíněno, Senzar - Jazyk Jednoty - přináší na planetu Zemi Centrální rasa a to z jednoho prostého důvodu: jeho komunikační schopnosti dalece převyšují schopnosti jazyka mysli. To je také důvod, proč bychom si měli povědět něco o Podpůrných zónách Tvůrců Křídel (resp. Centrální rasy), které jsou instalované poblíž galaktického jádra.

James sděluje na různých místech své tvorby mnohé skutečnosti, týkající se těchto Podpůrných zón (angl. Tributary zones). Zde uvedu stručný výčet faktů o těchto zónách:

  • jsou úložištěm poznání Centrální rasy (specificky Řádu Učitelů Lyricus, který se zabývá distribucí poznání Centrální rasy k méně vyvinutým druhům v Multivesmíru)
  • toto poznání se týká evoluce vědomí
  • tyto databáze jsou v kvantovém stavu a mají formu vizuálního umění oživeného hudbou (fotonizace atomů)
  • je možné je navštívit ve světelném těle ve stavu snění či hluboké meditace
  • umění reaguje na přítomnost entity vědomí a je koncipováno jako zrcadlová síň, reflektuje větší obraz sama sebe
  • dokud entita není uvnitř zóny, žádné poselství není komunikováno
  • poznání je rozděleno do sedmi zón, odpovídajících sedmi vědním oborům Lyricusu, což odpovídá také 7 lokalitám Tvůrců Křídel
  • centrálním vědním oborem je genetika, což odpovídá lokalitě WingMakers Starobylý šíp (Ancient Arrow)
  • James jako člen Lyricusu se podílel na tvorbě těchto zón a je pověřen jejich "překladem" do pozemského jazyka mysli
  • obrazy, které maluje, jsou jím vybranými "momentkami", nejlépe vystihujícími naučný "film" zažívaný entitou v podpůrné zóně

Z tohoto krátkého výčtu je zřejmé, že Jazyk Jednoty a Podpůrné zóny Lyricusu spolu úzce souvisí. Zážitek Podpůrné zóny rozšiřuje pochopení Jazyka Jednoty a obráceně. Velmi zajímavá je následující Jamesova odpověď na otázku z diskuzního fóra WingMakers z let 2001až 2003, ve které dává instrukce pro "použití" podpůrných zón. Jedná se o odpověď na otázku č. 38 ze sekce 3:

Otázka 38:

"Proč jsou někteří jedinci nezačleněni do duchovních organizací? Mám pocit, že bych měl být součástí nějaké náboženské instituce a najít tam své pravé místo, ale nějaká část ve mně cítí, že pro můj růst je potřebné přiblížit se všednímu životu."

Jamesova odpověď 38:

"Informované entity zůstávají nepřipojené z dobrého důvodu. Mají potřebu být ve svém vývoji myšlení a v absorbování nových energií hbité a pohyblivé. To je šlechetné. Není to záležitost nepohody nebo nepřijetí. Spíše se jedná o známku upřednostnění ocenění pohyblivosti tvého vědomí před jeho ovlivněním.

Tvé „pravé místo“ není místem, pozicí, lokalitou, je to spíše o projekci postoje či pohledu vědomí Svrchované Jednoty. Nech mě to vysvětlit. Představ si následující scénář: 

- světelný paprsek, hranol a sedm oddělených paprsků spektra, které se promítají na zeď. 

 Máme zde tedy čtyři rozpoznatelné části, je to tak?

  • paprsek světla
  • hranol
  • spektrum sedmi paprsků
  • zeď

Teď se podívejme na scénář podrobněji. Zeď je vytvořena z různých materiálů, které můžou být redukovány na hlavní součásti (kámen, beton, malta, cihly, atd.) Spektrum, jak všichni víme, prezentuje milióny barev, ačkoliv očima-mozkem jsme jich schopni rozpoznat jen sedm. Paprsek světla má svůj původ, vlnovou délku a směr. Všechno je tedy složené, až na hranol.

Hranol zůstává jednoduchý a svrchovaný. Je katalytickou silou – částečně kvůli své výjimečnosti. Informované entity se v tomto čase transformují na katalyzátory či „hranoly“. Podpůrné zóny můžou být přirovnány k paprsku světla. Sám sebe můžeš vidět jako takovýto hranol, který projektuje paprsek světla z Podpůrné zóny na zeď, kterou si vybere. Jako hranol se nezabýváš tím, s jakým paprskem jsi spojen, ani tím, na jaké místo zdi se paprsek projektuje.

Posuňme se k další otázce scénáře. Co je hranol? Hranol je opticky průhledný a je určen pro lom (transformaci) světla. Protože schopnost materiálu lámat světlo se mění s jeho vlnovou délkou, jsou hranoly používány pro rozložení světla různých vlnových délek. Jestliže vstoupí světlo ze vzduchu do pevného materiálu, rychlost, jakou světlo cestuje, se zmenší. Světlo je zpomalí nebo zastaví. Jestliže světlo vstoupí v neobvyklém úhlu, jeho směr se změní. Světlo je rozptýleno do nového směru, kam může svítit.

Představ si tento scénář aplikovaný na tvé „místo“. Uvědom si, že myšlenky a slova se přeměňují na tvé vlastní definice tvého osudu a účelu. Také si uvědom, že hranoly můžou být formovány do velkého množství tvarů a také že existují anti-hranoly. Rovnoramenný hranol (úhel 60 st.) rozkládá a zpomaluje světlo odlišným způsobem než hranol ve tvaru hexahedronu.

Jestliže bychom informované entity přirovnali k hranolům, pak by jedinými zbylými otázkami byly tyto:

  • Jaký světelný paprsek budu rozkládat a zpomalovat (činit srozumitelným)?

  • Na jakou zeď budu vrhat světelné spektrum?

  • Kam umístím sám sebe, aby byl proces rozptylu světelného paprsku optimální?

  • Jakým druhem a tvarem hranolu si vyberu být?

Vidíš, jakým způsobem se tvá otázka posunula či změnila? Vlastně jsem způsobil efekt hranolu pro tvou otázku. Nyní byla tvá otázka rozptýlena na novou zeď, může být viděna v novém světle. V tomto novém světle už se nejedná o tvé připojení či začlenění do nějaké organizace. Jedná se o čtyři otázky podobné možnostem výběru.

Byl jsem záměrně nekonkrétní, abych ti nechal dostatek prostoru pro tvou vlastní interpretaci. Jakým lepším způsobem bych však mohl působit katalyticky, než svou neúplností?

Dám ti ještě jednu dodatečnou radu. Vstupujeme do období, kdy schopnosti ničit staré a tvořit nové jsou schopnostmi, jimž není rovno. Je potřeba velkého vhledu, aby byly odhaleny slabá místa ve své vlastní práci a práce následně zničena a nahrazena novou. Jak světlo prochází skrz hranol, degraduje na čas a hmotu. Jinými slovy - informované entity budou poskytovat jasnější, odvážnější, viditelnější spektrum světla, jestliže zdroj světla bude z jejich času, prostoru a hmoty.

Jsem toho názoru, že moc je novým způsobem obsažena sama v sobě. Existuje efekt zředění vytvořením mostů a hybridních modelů. Tento způsob práce se týká ničení starého a stejně tak tvoření nového. To je další zvláštnost nepřipojených jedinců – ochota, ba horlivá snaha o výplach mysli, aby staré mohlo být nahrazeno novým."

James Mahu, odpovědi na otázky z diskuzního fóra WM, ot. 38, sekce 3


S dostatečnou mírou abstrakce nám tedy James sděluje, že si můžeme vybrat jednu z Podpůrných zón Lyricusu, tedy jeden z vědních oborů a komunikovat vyšší poznání z této oblasti, jež jsme nabyli v Podpůrné zóně, do pozemského jazyka mysli současné éry, ve které jako jedinci žijeme. Bude tedy zajímavé podívat se, o jakých 7 vědních oborů se jedná: 

Schéma ze sekce: Lyricus - otázky a odpovědi, WingMakers.com


Vzhledem ke skutečnosti, že uvedených 7 vědních oborů je velmi všeobsažných a lze do nich pravděpdobně zahrnout veškeré soudobé poznání pozemského lidstva, nemusíme nutně být diplomovanými vědci, abychom mohli ve vybraném oboru působit. Neboť všechny oblasti lidského poznání mají společný kořen a tím je Sebe-poznání. Jak je řečeno v Manifestu Sovereign Integrálu, vnější svět totiž můžeme poznat jen do té míry, do jaké známe sama sebe. Takže Sebe-poznávání je dobrým místem, kde s poznáním může každý z nás začít.

Každý z nás je tedy výzkumníkem a badatelem života, jak zakoušíme své denní zkušenosti a zkoumáme svou vlastní schopnost, jak z těchto životních zkušeností vytěžit moudrost. Učíme se chápat, co nám život svými událostmi sděluje, jak máme události interpretovat, abychom udrželi vlastní psychosoudržnost a pocit harmonie, jak máme svou energií dále přispívat do kolektivního vibračního pole lidstva, abychom lidské rodině nejlépe pomohli v průchodu touto náročnou etapou jeho evoluční trajektorie, atp. 

Jamesova metafora s hranolem se dá pravděpodobně také přirovnat k pojmu Umělec Sovereign Integrálu, který James definoval v článku Sovereign Integrál - Nový model existence v odstavci č. 100 následujícím způsobem:

100. Definice umělce je v tomto kontextu následující: umělcem je ten, kdo si dokáže s ušlechtilým záměrem představit nezřetelný obrys Sovereign Integrálu a potom ho projevit ve svém životě. To je všechno. Můžeš být třeba fyzik-umělec, vládní pracovník-umělec, právník-umělec, nezaměstnaný-umělec, matka-umělec, dítě-umělec. Jediné na čem záleží, je to, zda praktikuješ záměr zpřístupnění Ušlechtilé Mysli a její imaginativní schopnosti. Umění přijde skrze náš život a náš kolektivní Sociální Program bude díky odhodlání a nasazení každého umělce expandovat do nových možností.

James Mahu, Sovereign Integrál - Nový model existence, odst. 100


Máme tu krásnou možnost žít v době, kdy nejen věda a náboženství konvergují do sjednoceného poznání, ale také umění a věda konvergují do sjednoceného projevu. Krásným příkladem těchto konvergencí může být HeartMath Institute a jeho iniciativa osobní-sociální-globální koherence. Intro video k tomuto projektu nám odhalí mnohé (grafika ve videu je dobrým příkladem jazyka s univerzálním významem, který není nutno překládat):



Nicméně jak James uvedl, Umění Sovereign Integrálu se "promítá" na zeď našeho denního života a bere tak na sebe podobu tisíců všedních emocí, myšlenek a činů. Ať už tyto projevy nazýváme Uměním nebo Vědou, je to prostě tím, co po nás duch dnešní doby požaduje.

V lásce a svobodné vůli

Ondra


Komentáře