Sebereflexe


Sebereflexe je vstupním bodem Procesu Suverénního Integrování. Proto je klíčové pochopit, co to Sebereflexe je. Sebereflexe je sebe-uvědomění doprovázené sebe-poznáním: jsem, jaký(á) jsem. Sebe-reflexe otvírá perspektivu neutrality, neutrálního postoje ke svým vlastním emocím, myšlenkám, charakterovým rysům, činům atd. Proto je vždy doprovázena Sebe-přijetím, Sebe-láskou a jejím plodem je vnitřní klid. Sebe-reflexe je však velmi odlišná od stavu Lhostejnosti, jehož základem je Nevědomost.

Sebe-reflexe aktivuje Prvotní Bod Vědomí. Otvírá portál do říše Suverénního Integrálu. Je to "klíčová dírka" skrze kterou můžeš ve svém vibračním poli nahlédnou z "Ty-komplexu" do "Já-komplexu". Přináší pochopení "ten druhý jsem já sám - jen v odděleném těle". Pochopení, že "vnější svět, jak se mi jeví před mými smysly, je jen projekcí mých vlastních emocí, tužeb, očekávání a představ".

V procesu emočního sebe-řízení představuje Sebe-reflexe fázi Pozorování a Uvědomování svého emočního stavu, svých emočních vzorců. To nutně nemusí být ihned provázeno schopností jejich změny, ale spíše to vyžaduje sebe-ocenění vděčností: "Takový(á) prostě jsem. Vděčnost, že takový(á) jsem. Jsem takový(á), protože Prvotní Zdroj mě takovou(ého) stvořil."

Tento jednoduchý akt prvotního Sebe-uvědomění je také často přirovnáván ke vstupu na první příčku žebříku vědomí, po kterém se adept stezky či procesu chystá stoupat k vyšším stavům. Tato první příčka nebo prvotní bod je často zahalen v hustých, temných energiích nižších dimenzí. V podvědomí či nevědomí. Proto jeho objevení nemusí být nutně příjemným zážitkem, protože uvědomění, jaký(á) opravdu jsem, se může značně lišit od představ či předsevzetí, jaký(á) bych měl nebo chtěl být.

Sebe-reflexe je nastaveným zrcadlem sama-sobě. Ty ale musíš Umožnit, aby toto zrcadlo mohlo do tvého světa vstoupit a v něm existovat. Potřebuješ se vyvarovat jeho rozbití na Fragmenty jen z důvodu, že se ti nelíbí obraz, který poskytuje. Proto je nalezení zrcadla Sebe-reflexe ve fragmentovaném světě stínů a ozvěn prvotního světla a zvuku, ve  kterém jako lidské nástroje žijeme, výzvou, jejíž přijetí vyžaduje také odvahu.

Sebe-reflexe otvírá vnitřní - duchovní dimenzi prostoru, času, energie a hmoty. Bere tě do dalšího světa, který je skrytý za tímto 3-dimenzionálním, 5-smyslovým světem. Tyto nové, otvírající se dimenze skutečnosti jsou skryty uvnitř každého z nás. Jsou tvořeny vyššími frekvencemi božského světla a zvuku, které v současné době ve zvýšené míře přicházejí na naši planetu a aktivují nás k cestě sedmým směrem - do svého vlastního nitra.

V lásce a svobodné vůli

Ondra

Malba z knihy Jamese Mahu - Dohrmanovo proroctví

Komentáře